Minimalist Web Bilgi Teknolojileri A.Ş.

Yapılandırılmış Veri

Minimalist Web › Yapılandırılmış Veri

Web sayfalarının içerikleri; uluslararası schema yönergelerine uygun tanımlanıp, yapılandırılmış verilere dönüştürülür. Makale, yerel işletme, etkinlik, sss vs.

Yapılandırılmış Veri

Yapılandırılmış veri, bir sayfanın neyle ilgili olduğunu anlaması için Google’a sunulan açık ipuçları anlamına gelmektedir. Yapılandırılmış veriler sayfaya dair bilgi sağlar ve sayfanın içeriğini bölümlendirir.

Yapılandırılmış veriler, web sitesindeki içeriğin her türlü öğesini etiketlediğinden dolayı, kullanıcılar içerikteki birçok özelliğe göre arama yapıp, içeriği arama motorunda bulabilecektir. Bunun yanı sıra, yapılandırılmış veri içeren bir sayfa, grafiksel bir arama sonucunda da gösterilmeye uygun hale gelecektir. Ayrıca yapılandırılmış veriler, sayfanın içeriğinin anlaşılmasına yardımcı olmalıdır. Yapılandırılmış veriyi yerleştirmek için boş ve içeriği olmayan sayfalar oluşturmaktan kaçınılmalıdır.

Rich snippet’lar; Google arama motoru sonuç sayfasında, sayfaların özet kısmında gözüken fazladan metin, veri veya görsel anlamına gelmektedir. Rich snippet’lar, bilgilendirici metin, değerlendirme oranları veya küçük profil fotoğrafları gibi birçok farklı şekilde gösterilebilmektedir.

Google’ın yapılandırılmış veri olarak adlandırdığı rich snippet’lar; ürün değerlendirmeleri, yemek tarifleri, incelemeler vb. konularda, arama sonuçlarında kullanıcıların daha çok dikkatini çektiği için oldukça önemlidir.

Referans : https://developers.google.com/...

ZENGİN SONUÇLAR TESTİ

Rich Snippet Test : https://search.google.com/...

Devam edecek...

Bu sayfa 27.04.2021 tarihinde eklendi. En son 13.09.2021 tarihinde güncellendi. Güncelleme Geçmişi sayfasından diğer sayfalardaki güncelleme zamanlarını görebilirsiniz.


E-A-T (Expertise | Uzmanlık) :
Dünya genelinde ortalama 1,5 sn.'den hızlı açılan; PWA ile akıllı telefonlara ve bilgisayarlara uygulama gibi yüklenebilen ve çevrimdışı erişim imkanı veren web siteleri yapabildiğimiz özel yazılımımızı geliştirdik. Minimum kod, maksimum hız, yüksek performans ve daha iyi kullanıcı deneyimi için PHP, CSS, Javascrip, HTML5 konularının her birinde 10 bin saat üzeri deneyim!
İsfendiyar YÜCEL'in
Twitter profili @basitamazor
İnstagram profili @isfendiyaryucel

E-A-T (Authotitativenes | Otorite) : Online Pazarlama | Dijital Pazarlama | https://ilgi.li/
Makalelerimiz; "online pazarlama", "online pazarlama nasıl yapılır", "özgün içerik", "özgün içerik nasıl yazılır" gibi Google aramalarında, dünya genelinde ~30 milyon sonuçta ilk sıralarda gösteriliyor!

E-A-T (Trustworthiness | Güvenilirlik) : Arama Motoru ve Pazaryeri | https://teyit.li/
İşletmelere, profesyonel online pazarlama ve rekabetçi e-ticaret imkanı sağlıyor; kullanıcılara da en iyi deneyim için, en hızlı sayfalarla, sadece doğrulanmış sonuçlar sunuyoruz.!

hizmetler.pdf   sozlesme.pdf

  • Ana Sayfa
  • SEO
  • Web Geliştirme
  • Web Tasarım
  • Online Pazarlama
  • Web Sitesi SEO Paketi
  • Landing Page
  • Alışveriş sepeti:

    Form hata uyarıları!